YORUMLAR
tragedy
tragedy 8 saatler önce
12:18 nabion mesut abi infaz mı edilmek istion
Kadir Yildiz
Kadir Yildiz 8 saatler önce
Bunlar bitmiş
tragedy
tragedy 8 saatler önce
12:18 nabion mesut infaz mı edilmek istion
Mustafaenes Çakır
Mustafaenes Çakır 8 saatler önce
oğlum be videosun sonunda benimde gözüm doldu normalde duygulanmayı hiç sevemem
Oğuzhan Genç
Oğuzhan Genç 10 saatler önce
@alibiçim abi üstündekinin marka modelini söyler misin
mehmet ali poyraz
mehmet ali poyraz 10 saatler önce
Rıdo nerede gözükmüyor hiç.
harun al
harun al 10 saatler önce
Askere giderken bu videoyu izliyorum geri döndüğümde inşallah bı ödül alırsınız 10 12 2022 Amasya devrelere selam
TIRS HİK
TIRS HİK 10 saatler önce
Ulan bess ali biçimin bu ne sikim hikaye kitabını tanıttığı 77 tane estetik ameliyatı olmadığı günleri özledik
smachel flex
smachel flex 11 saatler önce
yarışmaya eda bicim katılırsa..
Hüseyin Tuna Erdoğan
Hüseyin Tuna Erdoğan 11 saatler önce
ali abimin borcunun olduğu günleri özledik para bozdu
Emre Catar
Emre Catar 11 saatler önce
Mesut agir tastas da normal degill
Weedy 1
Weedy 1 11 saatler önce
Drinko çekin artık yeteeeeeerrrr. Drinko çekin sokak lezzetleri her yerde aynı . Size özel olan içerik drinkoyu çekin artık
Fehmi
Fehmi 12 saatler önce
Bu adam niye böyle agresifleşti
1ieemot
1ieemot 12 saatler önce
YA DRİNKONUN YENİSİ NERDE ABİİİİ NERDEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!
Aysel
Aysel 12 saatler önce
Cansınız ❤️
cancmzzz
cancmzzz 12 saatler önce
Yağmut çamur demeden vide çekiyolar beeeeeeeee
selçuk hasan akyol
selçuk hasan akyol 12 saatler önce
Dedemin fişindeki iri ablaya benzemiş
HAKAN BİLEN
HAKAN BİLEN 13 saatler önce
Bir İngiliz konuya gelsin😂😂
Zeynep Sude
Zeynep Sude 14 saatler önce
Mesut çok neşeli çok enerjik böyle devamssss daim olsunss
Kaan Sert
Kaan Sert 15 saatler önce
aynı balyadan çıkacak ikramiye oranı zaten üretim aşamasında bellidir. eğer o balya icine büyük ikramiyelerden biri denk gelmediyse %50 civarında zararınız mutlaka olacaktır. aynı yerden sıralı tek balya almak yerine farklı bayilerden toplarsanız ikramiye cıkma/çıkmama oranı değişecektir. o şekilde daha gerçekçi ve sürprizli olacaktır. :)
sude
sude 15 saatler önce
çok keyifli bir videoydu yaaa❤ yakışıklıss alimsss
Asli Ardaturk
Asli Ardaturk 15 saatler önce
Neguzel bolum keşke gorseydimsizi
EMRE EVİN
EMRE EVİN 16 saatler önce
Bu hangi video ki