GÜZEL GACILARI KÜTLETTİK !

  görünümler 2,671,605

Mesut Can Tomay

Mesut Can Tomay

10 aylar önce

Merhaba,
Ben Mesut Can Tomay. Bugün 34'lük ablam eski Late Night Show Sahibi Ali Biçim ile verdiğimiz sözü tuttuk ve gacıları ile popüler olan kayropraktik adı altında kütleme işine girdik heryerlerini kütür kütür kütlettik, çok eğlendiğimi bi video oldu İyi Seyirler.. (:
Mehmet hocama teşekkürlersss: kayropraktik
RIDVAN ABİ'YE DOĞUM SANCISI VERDİK ! : www.youtube.com/watch?v=J62Ki...
Instagram: mesutcantomay
İletişim: mesutcan@welogsocial.com

YORUMLAR: 5 870
Melisa Yiğit
Melisa Yiğit
Güzellik ve zeka nin eşit olmadığının kanıtı güzel bı video
Rıdvan Akbulut
Rıdvan Akbulut
Krallar hiç eğlenmedik, gülmedik, geceleyin vurup sabahına böylesine mülayim, efendi adamın yanına götürdünüz. Koskoca adamı ne hale soktular, irrite edici tipleriyle kulaklarımız kanadı gülmek için girdiğim videoda resmen libidoları tavan yapmış iki kişi seyrettirdiniz, böyle giderse bir daha izlemiycezsss, seviyoruz sizi eskilere geri dönünsas
Fatih Mehmet İSKENDER
Fatih Mehmet İSKENDER
Kafalarının güzel oldukları her hallerinden belli Mehmet hocaya helal olsun bu kadar lavbali iki kızın arasında samimiyetini bozmadan durması müthiş abiler size gelince eski tadınız kalmadı nerde o eski tayfa.
Güngör Şenlier
Güngör Şenlier
Kaliteli insan duruşundan tepkilerinden jest mimiklerinden kendini belli ediyor bütün bu gevşekliklere rağmen halen sakin kalan hocaya tebrikler.
Allahuekber
Allahuekber
15 yaşında olmama rağmen zekanın güzellikten daha üstün olduğunu anlamamı sağlayan bir video oldu teşekkürlerssssss
okan yıldız
okan yıldız
Bu hallere düşecek adam değildiniz ama başardınız bunu da bravo.
Chelsea'lı Hazard
Chelsea'lı Hazard
eski videoları o kadar çok özlüyorum ki.
TEXAS SUPPORTES CLUB
TEXAS SUPPORTES CLUB
İlk defa bir videonuzu yarıda bıraktım, edayla rıdvanın gözünü seveyim . Son zamanlarda içeriklerinizin seviyesinin düşüşü gerçekten gözle görülür şekilde hele şu mehmet hocayla şu iki bayanın aynı videoda olması kadar saçma birşey yok hocam yinede efendiliğinden ödün vermiyor , içeriklerinizi tekrar gözden geçirmeniz dileğimle..
FA
FA
eleştiri yapmıyorum ama ilk defa disslike atıyorum. 2-3 yıldır olan bir geçmişe dayanarak sadece hissetiklerimi söylüyorum. videoyu 5-10 dakika izleyenlere bile helal olsun. yanınıza aldıklarınızın takipçi kasmaktan başka niyetleri yok. bu kadar ucuz video izlediğimi hatırlamıyorum. en üzücüsü de bu kadar ucuz videonun sizin çekmiş olmanız.. çok üzülerek söylüyorum bunu. 2 yıldır her videonuzu en az 2-3 kere izleyen birisi olarak kustum neredeyse. umarım eskiye dönersiniz ve kemik kitlenizi yakalarsınız. şimdilik biz abonelikten çıkıyoruz. umarım yeni kitlenize bol bol taytlı videolar atarsınız.
Muhammed Ali Yalçın
Muhammed Ali Yalçın
Türkiye'de aslında neyin kıymetli ve değerli olduğunun canlı kanıtı niteliğinde bir video teşekkürler
Serhat Tüzün
Serhat Tüzün
Mehmet hoca seni tebrik ediyorum ki böyle düşük iki insanların karşısında efendiliğinizi koruyorsunuz ben dayanamayıp kafalarını koparırdım her halde 😂
Duygu
Duygu
Hocamızı tebrik ediyorum bunlara karşı sakin kalabildiği için çok sabırlı bir insan...
Ahmet Altun
Ahmet Altun
Kesinlikle bu kadar düşük IQ seviyeleri olan iki insanı Mehmet hoca gibi güzel bir adamla muhattap edip ve biz seyircilerin gözünü ve kulağını acittiginiz için size minnettarim abiler boş beleş şeylerle izlenme yakalayamazsiniz yapmayın biz sizlerin muhabettini seviyoruz zaten getirdiğiniz bu iki kuş beyinliyi değil
Alp
Alp
Videoyu çekerken hiç mi utanmadınız, ben izlerken utandım. Kaliteli mizahın ve zeka ürünü sohbetlerin yerine, 2-3 ergenin beğenip kendine malzeme çıkaracağı videolar ile size bol şans beyler... Mehmet Hocam, sizde de peygamber sabrı varmış gerçekten, bunları kütletmek yerine efendiliğinizden bir parça verin, hepsine daha iyi gelecektir.
Özge Arzu
Özge Arzu
Mesut Can Tomay ve Ali Biçim. Daha youtube kanallarınızın zerresi ortada yokken sizi takip eder aranızdaki kimyayı çok sever ve muhabbetinize hayvan gibi gülerdim. Son 1 yılda videolarınız, sizin tabirinizle bir takım GACI lardan öteye gitmedi. Yıldım güzel gacı muhabbetinden. İyi seneler.
Tunahan Dinçer
Tunahan Dinçer
Mehmet bey çok sabırlı bir insan. Kendisini can-ı gönülden tebrik ediyorum.
Berkan Ay
Berkan Ay
Bu kadar naif, nazik, saygılı aynı zamanda işinde çok iyi olan bir doktorun; saygısız, zeka bakımından oldukça yetersiz, birkaç takipçi bulabilmek adına bir o kadar samimiyetsiz davranışlarda bulunan kadınlarla aynı ortamda bulunmasına üzüldüm.
DURMUŞ GEGİN
DURMUŞ GEGİN 2 saatler önce
kütletmeye gelmeye tayt ve büstiyer le gelmekte ayrı bişey
deliricem
deliricem
Mehmet hocam şöyle bir ortamda bile müthiş efendilikle duruyorsunuz, gerçekten mukemmelsiniz
ali çevik
ali çevik
Sevgili Ali Bey ve Mesut Bey.Sizin gündelik sohbetinize bile bu kitle hayranlıkla seyrederken böyle seviye düşüklüğüne gerek yok.Yaklaşık 200 kadar yorum okudum ve kimse kızların instasını istememiş.Buradan anlayın işte sizin hangi tarafınızı sevdiğimizi.
Nahide Babashlı & Taladro - Unuttun Mu Beni
3:26
Nahide Babashli
görünümler 132 B
100 Kids Vs 100 Adults For $500,000
15:23
MrBeast
görünümler 54 Mn
ALİ BİÇİM'İ HİPNOZ ETTİK ! w/@Ali Biçim
36:59
Mesut Can Tomay
görünümler 1,6 Mn
Nahide Babashlı & Taladro - Unuttun Mu Beni
3:26
Nahide Babashli
görünümler 132 B